واكنش عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه يزددر مورد جريان روز قدس:

اصولگرايان در دام حركات مرموزانه و سياسي كاري بعضي از عناصر اصلاح طلب نيفتند

خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي حزب موتلفه يزد گفت: بعضي از افراد بايد مراقب باشند كه در دام حركات مرموزانه و سياسي كاري بعضي از عناصر اصلاح طلب كه بستر عملكرد آن‌ها در حال برچيندن است، نيفتند.


محمدحسين زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به اتفاقات اخير درباره انتشار طومار عليه امام جمعه يزد افزود: اصولگرايان بايد در صحنه سياسي استان حضور فعال داشته باشند و حركات مرموزانه را خنثي كنند تا با جو آرام و با همكاري نماينده ولي‌فقيه و استاندار استان يزد به شكوفايي و برنامه‌ريزي منسجم‌تر و بهتر برسد.
اين فعال سياسي در ادامه درباره استاندار جديد يزد اظهار داشت: اصولگرايان نشان دادند كه با دليل منطق بردباري و رايزني مي‌توانند مديريت استان را تغيير و تحول دهند.
وي اضافه كرد: دليلي كه اصولگرايان به ابوالقاسم عاصي به عنوان استاندار جديد اصرار مي‌ورزيدند صداقت اخلاص و عشق خدمت به مردم بود.
عضو شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي منطقه يزد اظهار داشت: قطعاً با انتخاب ابوالقاسم عاصي حلقه مديران استان باز مي‌شود و جوانگرايي و تحول آفريني ايجاد خواهد شد.
زارع اضافه كرد: استاندار جديد بايد در مسيري حركتي كند كه پنبه‌هاي كهنه اقتصادي استان كه در بانك‌ها و بنگاه‌هاي اقتصادي و در بعضي ادارات رسوخ كرده‌اند را كم كم و آهسته بدون جوسازي به حركت درآورد و آن‌ها را از صحنه خارج كند.
وي گفت: در اين زمان قطعاً دست رانت‌خواران از اطلاعات اقتصادي استان كوتاه مي‌شود و حمايت جدي از كارآفريني و اشتغال‌زايي صورت مي‌گيرد.
عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه يزد در پايان تصريح كرد: تمام اصولگرايان در استان آماده خدمت به مردم و همكاري شبانه روزي بدون وقت با استاندارد جديد هستند تا برنامه‌هاي دولت به نحو احسن به اجرا درآيد تا مردم طعم شيرين خدمت را احساس كنند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا